Thursday, January 14, 2010

FARMVILLE: Masanya sudah hampir pasti untuk aku undurkan diri=(

SEDIH tetapi LEGA untuk menamatkan permainan yg telah dimulai sejak 4 bulan yang lalu. Namun, detiknya sudah tiba. Keputusan harus dibuat segera sama ada untuk meneruskan atau menamatkan. Aku antara orang yg lewat start main Farmville ni antara neighbour2 aku, tetapi akhirnya aku berada di atas sekali iaitu pada ketika ini berada di LEVEL 45.



4 Villa dan 1 Pagoda, hasil kekayaan selama 4 bulan


 Memang sayang untuk meninggalkannya setelah mencurahkan keringat yg panjang, tetapi ini adalah sebab-sebab yang mendorong aku menamatkan kemungkinannya 2 hari lagi setelah pokok-pokok bunga aku hidup. Saja aku tanam bunga untuk kali terakhir supaya boleh amik gambo yang lebih menarik untuk kali terakhir.
Sebab-sebabnya:

1) Sudah tiada saingan antara jiran-jiran Farmville, mereka sorg2 dh quit.

2) Sudah tiada apa yang menarik untuk dicapai dalam Farmville memandangkan empunya Farmville pun xupdate, nk upgrade farm pun bercinta nk menunggu.

3) Masa aku pun banyak terbuang dok sibuk mengadap laptop nk click satu2 petak...jenuh la jgk...mmg rasa bodoh jgk ttp sbb ego punya pasal selama ni nk duduk atas dr orang lain, jd diteruskan jgk kebodohan tu...terima kasih utk diri sendiri kerana lalai.

4) Sebab yang paling utama kerana aku dh jumpa hobi yang lebih baik drp Farmville iaitu tidak lain dan tidak bukan adalah blogging...hehe....tahniah diucapkan kepada semua bloggers. Sorry im late joining u all=)

Lagi 2 hari lepas pokok2 bunga aku mekar, aku post satu entri lagi. Nak tunjukkan kekayaan maya aku dalam Farmville...hahaha...

4 comments:

said...

uish....
4 villa
memang kaya

kita masih di no 38
huhuhu
={

hanismalik said...

yanie: masih nk teruskan permainan ke? hehe

Cik Yaya said...

kite x tiru entri awk pon..kebetulan jee..huhu..

hanismalik said...

alala...gurau jer..hehe