Wednesday, January 20, 2010

Terima kasih kepada bloggers di bawah=)

Assalamualaikum W.B.T


Kesempatan di masa terluang ini saya ingin ucapkan terima kasih kepada nama-nama bloggers di bawah kerana telah sudi meluangkan masa melawat blog saya yang tidak seberapa. Selagi saya punyai masa, saya akan membalas budi saudara-saudari sekalian dengan berkunjung ke blog anda juga. Diharap hubungan antara kita dapat dijalinkan secara baik dan berpanjangan selamanya. InsyaAllah=)

  1. Misya Yen
  2. hami85
  3. luvfareda
  4. lilyville
  5. yanna
  6. luvlymya
  7. kiwilutz
  8. joegrimjow
  9. elldaily
  10. maisyara
  11. submerryn
  12. nursuhana
  13. zulsyamin
  14. nescafeais
  15. anirdaside
  16. Sarmiati
  17. BepOp_JuniOr
  18. Aelfi
  19. Nurizan Tahir
  20. fwzynn
  21. shazika
  22. lara_audy
  23. ezudean
  24. lanaeiydz78

Kepada bloggers yang tidak disebut namanya walaupun pernah berkunjung ke blog saya, saya minta maaf kerana terlepas pandang. Ini pun list nama yang masih ada dalam akaun nuffnang saya. Terima kasih tidak terhingga juga diucapkan kepada anda. Salam ukhuwah dari saya=)

17 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

luvfareda itu shaye .


NGEEEE.

oke shamew2 kita berkunjung :)

Ibu Ammar said...

bagusnya buat entry penghargaan cam ni...hehe

mie said...

alamak!!!
nape nama gue xde???
xkisah la!!!
bagus2...

hanismalik said...

lolly: terima kasih skali lagi=)

Nursarah: bloggers kn komuniti kita=)

mie: alamak!! cmne bleh miss nama ko?? hehe...nway, thanks=)

Anonymous said...

yes! name ku di situ.. ngee~~~

sentiase terjah di blog ney! hehehe.. ^^

Aidi-Safuan said...

nama xde dalam list. touching jap 5 minit.

AzilaPalal said...

wah,seronknya dapat tersenarai..=)
salam ziarah..

Wafiq Legacy said...

aidi touching..wawa pun nak touching gak!!

hanismalik said...

aiyark!!! rasa bersalah pun ada buat entri nih...ramai yg terasa...sorry byk2..i'll try to put your names in the next entri...=)

AJ said...

nama saya takde pun..hehehe..

Ada Apa Dengan Hanis Zalikha

Aura Hanis Zalikha

Izan said...

welcome..hihi. tq gak sbb slalu singgah blog ijan. semoga success dlm dunia blog ni=)

Aelfi said...

waa...Aelfi: itu bukan saya.hehe :)
terima kasih kepada anda kembali.

Ieqa Swetluv said...

menghargai sahabat2 yang mengahargai kita buat kita lebih rasa dihargai =)

[z@ck] said...

namaku tak ada..
tp tak mengapa.
terlepas pandang

Hami Asraff said...

thanks bro! keep it up okey!

hanismalik said...

Terima kasih pada yg memberi komen(s)...=)

ell said...

thanks.. wah.. ada nama saya rupanya..