Friday, January 15, 2010

Gambar Farmville terbaru...mmg best=)




Seperti dijanjikan, inilah rupa ladang Farmville aku setelah dimandikan dengan bunga. Wpun, xdela cun sgt mcm kebun org lain yg penuh dgn decorations, tp prinsip aku dr awal cume nk naik level dan kumpul harta banyak2...so ini lah hasilnya, 4 bijik villa beserta dgn sebijik pagoda....bukan senang nk dpt pagoda tuh...hanya yg main Farmville sahaja yg memahami...hehe...




Hah...ini aku sertakan bukti ala2 bukti resit pembelian yg menunjukkan aku mmg dh sampai ke level 45. Oleh itu sgt benarlah itu mmg ladang aku...jgn jeles kpd sesiapa yg masih di level bawahan...teruskan usaha, tp usaha aku smpai sini aja...kenapa dan why? Ada dlm entri sebelum ini...
Fuh...lega betul boleh quit Farmville...Yahooooooooooooooooooooooo......

5 comments:

Anonymous said...

meriah yea farm.. mai da lame gila ta on.. rmai sgt kasi hadiah ar.. kasi mcm2.. entah ape citer lembu kesyangan.. xP

hanismalik said...

hehe....mmgla...sy pun lama2 naik rimas jgk dgn gifts sume tuh...xlarat nk approve...=)

kuyam said...

hahaha review sal farmville lg
FB oh fb :p

blogwalking ;D

hanismalik said...

kuyam...awk main farmville jgk? add la sy dlm facebook...bleh tgok kebun awk....hehe

Unknown said...

tak main pun .. benda alah nie.