Sunday, January 24, 2010

Terima kasih Maisyara

Assalamualaikum w.b.t

Entri ini ditujukan khas untuk Maisyara Jamaluddin iaitu blogger untuk blog
http://biskutsarkas.blogspot.com/


Harap tidak kesah saya promote blog anda...hehe

Penghargaan ini diberikan atas kesudian anda menjengah blog saya dan menjadi antara orang yang pertama mengikuti setiap entri saya walaupun tidak semuanya best. Haha...


Sebagai penghargaan, saya akan ukirkan nama anda di sebelah blog saya untuk ruangan "Saya suke blog ini" dan anda akan menjadi orang yang pertama berada di dalam senarai. 


Dan selama 3 hari, saya akan mempromosikan blog anda di setiap entri yang saya siarkan. 


Kepada blogger lain yang turut mengikuti blog saya, sile jgn berkecil hati kerana giliran anda akan tiba selepas ini. Saya perlu memilih Cik Maisyara kali ini kerana beliau adalah yang paling banyak mengikuti saya setakat ini. Untuk yang lain, giliran anda selepas ini.....=)

6 comments:

anazkia said...

Time nie, aku pulak yang jadi pertamanya hehehehe :) dari Indonesia eui :)

anazkia said...

aik, betul jugak, pertamanya. Tahniah, untuk Maisyara. Semoga menjadi sahabat dunia maya, yang diberkahi. Insya Allah :)

Ibu Ammar said...

pergh, kalau aku wat entru begini, sebulan pun tak selesai penghargaan. ramai sangat yg aku hargai..sob.sob

Anonymous said...

grrrrr... tibe2 rse bgetar diri ni.. nk senyum smpai ke telinga, kang hantu pown gerun.. tibe2 hidung kembang kembis dgn post hanis ney.. HOHOHO!

welcome2.. mai suke terjah blog owg.. suke gak bace2.. ngeee ^^ tu yg smpai blog sndiri mls nk update slalu mcm dulu.. hehe..

thnx yeah! malu lak ade owg wt entry utk mai.. ngeee^^

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ekekeke.

senyum simpul mai :D

noorafzan.blogspot.com said...

WAH2..
hai..singgah sini dari GB..