Tuesday, April 20, 2010

Esok nak ke opis SkyAd

Salam sayang peluk cium kepada semua...

Macam biasa, sekarang ni agak padat perjalanan hidup HP. Wlaupun 60% daripada masa beliau di depan laptop, 30% tido dan 10% keluar amik angin, namun masa untuk menulis dan update blog itu agak tipis peluang untuk dilakukan.

Selain sibuk menguruskan marketing untuk website Tv Selangor, HP juga di offer utk mencari iklan bagi website Suara-Keadilan Online. HP juga kini sedang dalam rangka kerja untuk menyiapkan satu E-Book yang berasaskan Video Tutorial serta Manual ttg proses pembuatan Kapal Terbang Remote Control. Ditambah pula dengan penyertaan HP dalam satu bisnes MLM yang baru dilancarkan oleh Power Root, maka tumpuan beliau agak teralih daripada bidang blogging ke bidang marketing serta produk.

Esok insyaAllah HP akan ke Skyad Network untuk berjumpa dengan Sarimah yang cantik jelita dan seksi untuk menyerahkan agreement pernikahan kami...eh, silap...agreement iklan utk Tv Selangor...kepada yang tidak tahu apa itu Skyad, boleh search di google ok???

Erm, minta maaf sangat2 kepada blogwalker yg blogwalking ke blogHP kerana kunjungan anda beberapa hari ini tidak berbalas. InsyaAllah budi dan jasa anda akan dibalas kemudian hari. Jangan jemu2 untuk masuk ke blog ini ye???
=)

4 comments:

BudakHitam said...

all the best!!

hanismalik said...

tq geng=)

Eyqa Zaque said...

oh itu pula skyad yg dorang kata2kan. baru tahu. Ingankan skype ke apa td mak bilet kc tau ttg sky2 ne. Kim salam sarimah. Hahaks

hanismalik said...

wah,,,mak bilet pun blogging gak ek?